فيلم باز فيلم باز .

فيلم باز

درباره فيلم جديد پياز شيشه‌اي: چاقوكشي اسرارآميز

خلاصه‌اي از نقد و معرفي فيلم  پياز شيشه‌اي: چاقوكشي اسرارآميز
نكات مثبت: يك دنباله كمدي معمايي پر از ستاره كه با انتخاب لحن كمدي گزنده خود فوق‌العاده سرگرم‌كننده است و حتي مي‌تواند در موقعيت كمدي و اجراي تيم بازيگرانش بهتر از قسمت اول خود باشد.

نكات منفي: كمي زياد از حد طولاني است و گاهي اوقات مي‌تواند شبيه به بازخواني فيلم اول باشد؛ از سوي ديگر وجه معمايي آن نيز به جذابي قسمت اول آن نيست.

چشم انداز اسكار: بهترين فيلم، بهترين بازيگر نقش مكمل زن، بهترين فيلمنامه اقتباسي، بهترين تدوين، بهترين طراحي توليد و بهترين موسيقي متن

«پياز شيشه‌اي: راز چاقو كشي» يك فيلم كمدي معمايي، و دنباله‌اي براي «Knives Out» است كه ريان جانسون نيز كارگرداني آن را بر عهده داشت. در اين فيلم هنوز دنيل كريگ در نقش كارآگاه بنوا بلانك ايفاي نقش مي‌كند. اين بار او با چندين نام بزرگ از جمله ادوارد نورتون، ژانل مونا، كاترين هان، لزلي اودوم جونيور، جسيكا هنويك، مدلين كلين، كيت هادسون و ديو باتيستا همراه شده است. اما به نظر شما دستاورد اين دنباله چگونه است، آيا همچنان به اندازه فيلم اول سرگرم‌كننده است يا نه؟!


برچسب: #فيلم #سريال #فيلم، خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۳۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

معرفي فيلم فيلم مردي به نام اوتو - A Man Called Otto2022

فيلم مردي به نام اتو درباره مردي تنها به نام اتو است كه تنها لذت زندگي اش انتقاد و قضاوت همسايگانش است. اما زماني كه خانواده جوان به خانه اي نزديك نقل مكان كردند، اتو با آنها دوستي عميق و غيرمنتظره اي برقرار كرد. مردي به نام اتو دومين اقتباس از مردي به نام اوه اثر فردريك بكمن است. اولين اقتباس از اين رمان مردي به نام اوه به كارگرداني هانس هولم است كه در سال 2015 منتشر شد. اگر به فيلم هاي تام هنكس علاقه مند هستيد مي توانيد در سايت 24مووي از ديگر فيلم هاي آن هم ديدن كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۵۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)